Toimivaa Digimainontaa

Autamme asiakkaitamme tekemään kohdennettua ja toimivaa (=myyntiä tukevaa) mainontaa internetin mainosverkoissa.

Tavoita asiakkaat tehokkaasti

Tarjoamme kattavat digitaalisen mainonnan ratkaisut, jotka on suunniteltu vastaamaan eri alojen ja kokoluokkien yritysten tarpeisiin.

Digitaalinen mainonta

Digitaalisella mainonnalla tarkoitetaan tuotteiden ja palveluiden markkinointia maksetuilla kanavilla, kuten Google Ads, Facebook, Instagram ja Bing. Suomessa erityisen tärkeitä mainoskanavia ovat myös Sanoman ja Alma Median mainosverkostot. Digitaalisen mainonnan etuihin kuuluu kyky kohdentaa mainoksia tarkasti halutuille kohderyhmille, mainonnan tulosten mitattavuus reaaliajassa, mainosbudjetin joustava skaalautuvuus sekä mahdollisuus testata ja optimoida erilaisten kampanjoiden ja mainosten tehokkuutta.

Google-mainonta

Google-mainonta on erittäin tehokas keino tavoittaa asiakkaita, ja se sopii kaikenkokoisille yrityksille, riippumatta yrityksen koosta tai mainosbudjetista. Meiltä saat Google-mainonnan kätevästi kuukausipohjaisella sopimuksella, jonka yksityiskohdista sovimme tavoitteidesi ja budjettisi mukaisesti. Tarjoamme lisäksi tarjoamme konsultointia ja olemassa olevien mainostilien auditointia.

Sertifioitu kumppani

Miksi InLean?

Olemme oikea kumppani auttamaan sinua saavuttamaan tuloksia digimarkkinoinnin toimenpitein, jos arvostat

Puhallusvillayrittäjälle 3500 euron Google Ads -kampanjalla 150 tarjouspyyntöä, yhteisarvo yli 200 000 euroa.

Google Ads -mainonnalla saadaan useimmiten tuloksia nopeasti ja ne ovat mitattavissa.

Inlean® Digimainonta palveluna

Teemme verkon maksetun mainonnan hallinnasta helppoa. Me hoidamme Google Ads, Microsoft Ads, Meta Ads ja muiden vastaavien digitaalisten mainoskanavien kampanjoiden suunnittelun, toteutuksen, ylläpidon ja raportoinnin. Optimoimme jatkuvasti kampanjoiden sekä mainosten sisältöä tulosten pohjalta. Allokoimme mainosbudjetin eri kanaviin yhdessä sovittujen periaatteiden mukaisesti. Palvelun hinta määräytyy asiakkaan kuukausittain mainontaan käyttämän summan mukaan.

Arvioi mitä digimainonta maksaa

Medialaskuri
Valitse mediat:
Valitse raportointi
1000

Haluatko lisätietoja? Ota yhteyttä

Inlean Digimainonta -palveluna edellyttää starttipaketin hankintaa sisältäen alkukartoitus (=asiakkaan briiffi), workshop-palaveri, kampajasuunnitelma sekä mainonnan tekniset perustamistyöt (seuranta ja analytiikka). Kertainvestointi 1500 € + alv.
 
Disclaimerit: Palvelupalkkiomme ei sisällä mainoksen suunnitteluun tai toteutukseen mahdollisesti tarvittavaa videotuotantoa, valokuvausta tai graafista työtä, mitkä voimme tarjota toki lisäpalveluna.

Varaa verkkotapaaminen

Tarvitsetko apua yrityksesi myynnin kasvun pullonkaulojen tunnistamiseen tai ratkaisemiseen? Avaa kalenterini ja varaa sieltä sinulle sopivin aika, niin jutellaan lisää. 

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Googlen tekstimuotoiset hakusanamainokset mukautuvat automaattisesti hakusanoihin, tarjoten osuvimman mainoksen hakijoille. Tarkat avainsanat parantavat mainoksen näkyvyyttä, tavoittaen aktiiviset tiedonhakijat. hakutuloksissa

Google Display -mainokset ovat visuaalisia bannerimainoksia, jotka mahdollistavat mainostajille käyttäjien tavoittamisen Googlen Display-verkostoon kuuluvilla verkkosivustoilla, sovelluksissa, Gmailissa ja esimerkiksi YouTubessa

Google Shopping-mainokset tuovat verkkokaupoille näkyvyyttä hakutulosten yläpuolella. Mainokset sisältävät tuotekuvan, nimen ja hinnan, näkyen potentiaalisille asiakkaille heidän etsiessään vastaavia tuotteita. Ne houkuttelevat huomiota ja ohjaavat kävijöitä suoraan yrityksen verkkokauppaan.

Google Discovery-mainokset ovat monimuotoisia teksti-, kuva- tai videomainoksia. Ne sulautuvat saumattomasti ympäristöönsä ja näkyvät Discovery-verkostossa, Gmailissa ja YouTuben etusivulla. Ne soveltuvat brändin tunnettavuuden kasvattamiseen ja konversioiden tavoitteluun eri medioissa.

YouTube-videomainonta tarkoittaa mainoksia, jotka näkyvät ennen, aikana tai jälkeen YouTube-videon. Ne voivat näkyä sekä YouTubessa että Googlen videokumppaneiden sivustoilla, tarjoten ainutlaatuisen yhdistelmän kuvaa, ääntä ja liikettä. YouTube-mainokset soveltuvat brändin esittelyyn, potentiaalisten asiakkaiden houkuttelemiseen ja käyttäjien sitouttamiseen.

Metan Facebook-mainonnalla tavoitat potentiaaliset asiakkaat, kun he käyttävät Facebookia. Visuaaliset mainokset voivat näkyä esimerkiksi tarinat-osiossa tai Facebookin feedissä. Koneoppimisen avulla kohdennus on erityisen tehokasta, herättäen kiinnostusta ja ohjaten käyttäjiä yrityksen muihin sisältöihin eri ostopolun vaiheissa.

Instagram-mainonta keskittyy visuaalisiin ja tarinallisiin mainoksiin, jotka houkuttelevat kohdeyleisöä. Instagram-mainokset soveltuvat hyvin niin tuotteen esittelyyn uusille potentiaalisille asiakkaille ostopolun alkuvaiheessa kuin uudelleenmarkkinointiin ostopolun loppuvaiheessa.

LinkedIn-mainonta tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa kohderyhmäsi ammattilaiset heidän selatessaan LinkedInia. Visuaaliset ja informatiiviset mainokset on suunniteltu herättämään kiinnostus liiketoimintaasi. LinkedInin algoritmit ja koneoppiminen tukevat kohdennuksessa, mahdollistaen mainosten näyttämisen oikeanlaiselle ammattilaisyleisölle. Mainokset soveltuvat sekä brändin esittelyyn että tuotepalveluiden markkinointiin eri vaiheissa ostopolkua.

Retargeting, eli uudelleenkohdennus, viittaa mainontaan, joka suunnataan henkilöille, jotka ovat jo vuorovaikuttaneet yrityksen kanssa. Analytiikkatyökalujen avulla mainonta voidaan kohdentaa esimerkiksi verkkosivuilla vierailleille, jotka eivät ole vielä tehneet ostopäätöstä. Tämä strategia soveltuu eri vaiheisiin ostopolulla, tarkoituksenaan muistuttaa potentiaalista asiakasta yrityksen tuotteista, ohjata hänet takaisin sisältöihin ja lopulta kannustaa häntä tekemään ostos

Scroll to Top